Klacht: pakket voor dedeur gelegd

op 19 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 februari 2018 om 14:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Naar aanleiding van uw telefonisch contact met onze klantenservice hebben wij uw klacht genoteerd. Uw klacht is doorgezet naar het desbetreffende depot. Zij zullen dit met de bezorger oppakken en dit verder afhandelen.

Excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel klantenservice en webcare

Heeft op 19 februari 2018 om 21:39 geantwoord

dit is geen oplossing!!! ik heb 20€ verzendkosten betaald ! die hebt u niet verdient! we mogen van geluk spreken dat dit pakket met een waarde van 500€ niet gestolen is
Dus het lijkt mij op zijn minst dat ik de verzenkosten vergoed krijg! u hebt mij een dienst geleverd die niet in verhouding ligt ! zelfs een deel van dit bedrag ben ik niet tevreden
met een vriendelijke groet
Frits urselmann

Reactie van de melder van de klacht gajur

9 maanden geleden - en toen was het stil

Alle klachten die gemeld zijn door gajur