Klacht: Pakket voor de voordeur

Melanieo op 28 augustus 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik bestel regelmatig pakketten bij DHL en kies altijd voor de optie bezorgen bij een afhaalpunt aangezien dit om de hoek is. Echter bij pakketten uit China (Shein en AliExpress) kan ik hiervoor niet kiezen. Het is nu al de zoveelste keer dat chineze pakketten gewoon voor de voordeur worden gelegd. Ik had nu een bestelling met 23 items (erg groot pakket dus) en gewoon voor de voordeur word gelegd. Schandalig want ik woon in een flat en dit is een pakket van grote waarde dat zo meegenomen kan worden. Ik wil dus dat DHL stopt met pakketten voor de voordeur leggen!!! En netjes aanbelt bij de buren of bezorgd bij een DHL point. Postcode is 3317 ZD

Geen pakketten meer voor de deur!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat slecht dat de zending is achtergelaten voor uw deur zeg. Dit mag absoluut niet! Heel goed dat u hier melding van doet. Ik pak dit graag verder op. Mag ik ook uw huisnummer en de track en trace code(s) van de zending(en) waar het om gaat? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Nikki E-care DHL Parcel Nederland

Reactie van de melder van de klacht Melanieo

1 jaar geleden - Bedankt voor de terugkoppeling. Het gaat in dit geval om een pakket van Shein 3SWLT001720162 met huisnr 93. Voorgaande track en tracé heb ik niet meer. Mocht u meer info nodig hebben hoor ik het graag. Gr

DHL

Heeft op 28 augustus 2021 om 15:40 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht!
Ik heb uw klacht direct doorgezet naar de leidinggevende van de chauffeur. Ik ga ervan uit dat het niet meer zal gebeuren. Mijn excuses voor het ongemak!

Danique
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Melanieo