Klacht: pakket voor de deur

op 17 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 september 2018 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Het is onze bezorgers ten strengste verboden om pakketten onbeheerd op uw adres achter te laten. Ik ga kijken wie het pakket bij u bezorgd heeft en een klacht indienen over deze bezorger die het pakket bij u voor de voordeur heeft achtergelaten.

Mijn excuses voor deze wijze van afleveren, het gaat niet meer voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door patricia.