Klacht: Pakket voor de deur

op 10 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op vrijdag 9 februari is een pakket voor mij bestemd afgeleverd, althans dat las ik in een bericht. Echter wat bleek, het pakket is voor mijn voordeur neergezet zonder een kaartje in de bus. Bij toeval keek ik uit mijn raam en het pakket met een waarde van €640 stond voor de deur!! Dit kan toch niet echt de bedoeling zijn meen ik. Voor hetzelfde geld was het pakket nat geregend en was de electronica waardeloos geworden. Slechte service van uw bedrijf en de bezorger.

Gewenste Oplossing:

Excuses zouden zeer op hun plaats zijn. Bedenk me wel twee keer voordat ik in de toekomst gebruik maak van uw bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 februari 2018 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Dat is zeker niet de bedoeling! Het is niet toegestaan dat onze chauffeurs de pakketten onbeheerd (buiten) achterlaten. Gelukkig is het goed afgelopen en zijn uw artikelen niet beschadigd. Heel erg bedankt voor het melden en uiteraard mijn excuses hiervoor!

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jaap Kerkhoven