Klacht: pakket voor de deur

op 28 april 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vind het belachelijk dat ik thuis kom en mijn pakket gewoon voor de deur staat ,was niemand thuis dus gewoon voor de voordeur gezet is gewoon belachelijk

Gewenste Oplossing:

als ze post bezorgen zoals het hoort als ze dat teveel moeite vinden moeten ze ander beroep kiezen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw Vermeeren, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat onze chauffeur uw pakket onbeheerd voor uw deur heeft achtergelaten. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan. Hier wil ik uiteraard een klacht over opmaken om dit te laten bespreken met de betreffende chauffeur. Zou ik hiervoor de barcode van uw pakket nog mogen ontvangen of betrof dit een briefpost pakje zonder barcode? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw Vermeeren, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 mei 2016 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door conan013