Klacht: pakket voor de deur

op 28 april 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

vind het belachelijk dat ik thuis kom en mijn pakket gewoon voor de deur staat ,was niemand thuis dus gewoon voor de voordeur gezet is gewoon belachelijk

als ze post bezorgen zoals het hoort als ze dat teveel moeite vinden moeten ze ander beroep kiezen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw Vermeeren, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat onze chauffeur uw pakket onbeheerd voor uw deur heeft achtergelaten. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan. Hier wil ik uiteraard een klacht over opmaken om dit te laten bespreken met de betreffende chauffeur. Zou ik hiervoor de barcode van uw pakket nog mogen ontvangen of betrof dit een briefpost pakje zonder barcode? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw Vermeeren, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 18 mei 2016 om 10:46 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door conan013