Klacht: Pakket voor anderen

op 13 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 juli 2018 om 17:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Van Londen,

Uit uw bericht begrijp ik dat u geen pakketten meer wenst aan te nemen voor uw buren. Ik heb dan ook uw verzoek doorgegeven aan de teamleider van de betreffende bezorger(s). Deze zal dit binnen twee werkdagen bespreken. Ik verwacht dan ook dat hier voortaan rekening mee wordt gehouden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Londenair