Klacht: pakket volgens track en trace bezorgd en nu ineens niet meer

op 27 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb vandaag woensdag 20 mei de hele middag zitten wachten op mijn pakket, tot ik opeens om 16.22 uur bericht kreeg dat het pakket was bezorgd. Ik heb helemaal niets ontvangen, 3 uur later krijg ik opeens een mail dat het niet is gelukt om het pakket te bezorgen en dat ik het pas vrijdag na 15 uur kan ophalen bij een postnl ophaalpunt. Vindt dit echt niet klantgericht, eerst zit ik meerdere uren in de stress omdat mijn best wel dure pakket zou zijn geleverd (terwijl ik niets heb gekregen) en vervolgens krijg je gewoon een mailtje dat de levering toch niet is gelukt

Gewenste Oplossing:

Ik begrijp ook wel dat, hoe vervelend ook, het kan gebeuren dat het niet lukt om een pakket bij grote drukte af te leveren. Maar de manier waarop dit nu is gegaan vind ik nergens op lijken en heel klantonvriendelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat de status eerst onterecht aangaf dat het pakket afgeleverd was en daarna kreeg u een e-mail dat het niet gelukt was om het pakket te bezorgen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Ik wil graag een melding maken om de bezorger aan te spreken op deze gang van zaken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Wat is de Track en Trace-code van het pakket?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht MADELONVA

4 maanden geleden - Het gaat om Track en Trace-code 3S YZXG 1578 99893

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 mei 2020 om 09:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Mijn excuses voor het feit dat er eerst een foutieve scan is gemaakt en het pakket uiteindelijk helemaal niet bij u is aangeboden. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling.

Ik heb een klacht voor u aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het depot en die zal dit met de betreffende bezorger bespreken om de bezorging zo spoedig mogelijk weer correct te laten verlopen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door MADELONVA