Klacht: Pakket volgens dhl bezorgd

op 08 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu mijn klacht, op 4 mei dodenherdenking verwachte ik mijn pakket tussen 11:00 – 15:00. Helaas geen bezorger te vinden. Vervolgens log ik in op track en trace is de pakket om 18:13 bezorgd??? En bellen met de verzender en bellen met dhl. Enigste wat dhl zeggen is je moet contact opnemen met de verzender, hallo jullie schuld dat mijn pakket zoek is! Ik heb niks voor de pakket geteken, kunnen jullie ook wel zien. En dan zeggen vreemd, de \”bezorger heeft dan verkeerd gescand\” welke idioten nemen jullie aan. Voor de duidelijkheid de bezorger is nooit langs geweest.. want een piep service hier

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket voor 9 mei er is. Heb expres op tijd iets besteld, door jullie service komt het nooit op tijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 mei 2017 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik zie inderdaad dat u meerdere keren met ons contact heeft gezocht. Ik snap uw frustratie om telkens naar de verzender gewezen te worden. Contractueel gezien mag enkel de verzender bij ons een onderzoek in gang zetten. De reden dat we dit hebben afgesproken ligt met aansprakelijkheid. De verzender dient namelijk te bewijzen dat het wel is ontvangen en zal anders u als ontvanger moeten vergoeden dan wel een vervangend product moeten opsturen.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Misshuong