Klacht: Pakket verzonden op 28-12-2017 nog steeds niet bezorgd

op 17 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 28 december 2017 heb ik een pakket verstuurd via post.nl dit pakket moest gewoon binnen Nederland bezorgd worden en is dat nu dus nog steeds niet. Postnl doet loze beloftes dat ik teruggebeld zou worden, dat het pakket terecht is en dezelfde dag bezorgd wordt, dat ik een mail krijg met nieuwe track en tracé code maar het zijn allemaal loze beloftes want er is niets van waar. Wanneer ik weer de klantenservice bel hebben ze opeens geen melding dat ik 2 dagen ervoor ook al gebeld had en teruggebeld zou worden. Volgens de onderzoeksafdeling staat het pakket in het depot van Postnl en is het terecht maar toch is het pakket nog niet ontvangen en de mail met track en tracé die eigenlijk overbodig verzonden zou worden want mevrouw de ontvangers hebben het pakket al is niet eens verstuurd waarschijnlijk net als het pakket. Een klacht moet bij de klantenservice maar hoe objectief is dat als ik ook een klacht over de klantenservice zelf heb… Postnl maakt er een zooitje van en neemt zijn klanten niet serieus.

Ik ben tevreden wanneer ik vandaag nog teruggebeld wordt door de onderzoeksafdeling en het desbetreffende pakket morgen ontvangen is bij de geadresseerde.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Schwarze, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u nog niet meer duidelijkheid over uw zending heeft en dat deze nog niet bij de geadresseerde is aangekomen. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden. Graag reageer ik op uw bericht. Naar aanleiding van eerder contact met onze telefonische klantenservice is er een onderzoek voor u gestart. Als het goed is heeft mijn collega van de betreffende afdeling op 31 januari contact met u opgenomen om de voortgang te bespreken en is er ook een bevestiging verstuurd die u naar de ontvanger kon sturen. Volgens de laatste gegevens is het pakket gevonden en op 9 februari verzonden naar de geadresseerde, heeft u dit in de tussentijd met de geadresseerde kunnen controleren of het pakket inmiddels aangekomen is? Daarnaast zou er op 9 februari ook wederom telefonisch contact met u opgenomen zijn om dit te bespreken, zou u als reactie op dit bericht aan kunnen geven of dit is gebeurd? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw2812

4 maanden geleden - Op vrijdag 9 februari is er inderdaad telefonisch contact geweest dat het pakket terecht is en die dag nog verstuurd zou worden naar de geadresseerde en ik maandag de 12e een mail zou krijgen met een nieuw track en tracé nummer. Maar er is geen pakket aangekomen en ook geen mail. Daarom heb ik woensdag de 14e weer gebeld en zou donderdag de 15e door onderzoeksafdeling terug gebeld worden, dat is wederom niet gebeurd. Toen ik vandaag belde naar klantenservice kreeg ik te horen dat er geen melding van mijn telefoongesprek van woensdag de 14e is gemaakt en dat ze zonder melding mij ook niet kunnen terug bellen en dat ze er nu een nieuwe melding voor onderzoeksafdeling van zullen maken...

Heeft op 17 februari 2018 om 11:51 geantwoord

Geachte mevrouw Schwarze,

Hartelijk bedankt voor de toelichting. Ik heb dit verzoek inderdaad teruggevonden. Er is aan de onderzoeksafdeling gevraagd om nog contact met u op te nemen. Ik ga ervan uit dat dit in de loop van volgende week zal gebeuren.

Heeft op 21 februari 2018 om 11:03 geantwoord

En nog steeds geen pakket bezorgd of een telefoontje van Postnl gekregen!

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw2812