Klacht: pakket verzekerd verstuurd , 2 maanden al in onderzoek nog geen oplossing

op 03 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

pakket via postnl verzekerd verstuurd naar italie . helaas is pakket volledig beschadigd aangekomen.
pakket label is aangemaakt via goedkoop pakket. nl nu moesten zij het onderzoek opstarten. helaas hebben zij nog steeds geen antwoord van postnl ontvangen terwijl dit op 12 juli allemaal is gemeld.
nog steeds geen antwoord van beide partijen

zodra de zending uitbetaald word en ik de ontvanger zijn geld terug kan storten

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw Roersen, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik betreur te lezen dat uw zending is beschadigd en er nog geen reactie is gekomen op het onderzoek. Graag reageer ik op uw bericht: Om de status van dit onderzoek in te zien, zou ik graag de barcode van de zending ontvangen. Zou u ons deze toe kunnen sturen? In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht nely roersen

3 maanden geleden - Re: pakket beschadigd geleverd in italie - 3SYZXG1224409

Reactie van de melder van de klacht nely roersen

3 maanden geleden - 3SYZXG1224409

Heeft op 03 september 2018 om 12:03 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Roersen,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb het onderzoek erbij gezocht en zie dat het inderdaad nog in behandeling is bij onze Zakelijke afdeling. Vanuit hier kan ik niets voor u betekenen omdat het onderzoek via de afzender verloopt. In dit geval wil ik u dan ook adviseren om de officiële afzender (goedkoop pakket.Nl) contact met ons op te laten nemen zodat dit verder nagekeken kan worden. Zij kunnen het vervolgens verder met u afhandelen.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice.

Heeft op 16 september 2018 om 19:17 geantwoord

Geen oplossing nog steeds niet

Alle klachten die gemeld zijn door nely roersen