Klacht: Pakket verwisseld

xxelke123 op 29 oktober 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een kledingstuk via United Wardrobe verkocht, communicatie verliep prima tussen de koper en mij, en stuurde hem gelijk die middag op de post. Dat was op woensdag 21 oktober 2020 rond 15:30/16:00u. Heb een track en trace ontvangen en pakket werd verstuurd via een brievenbus pakketje.

Vanmiddag kreeg ik door dat POSTNL het item had afgeleverd bij de koper, maar zij kreeg geen kledingstuk, maar een kleine antenne en twee kinderkledingstukken ingewikkeld met papier en plastic. Op het brievenbuspakketje stond wel de juiste info, met mij als verzender en zij als koper.

Er is dus met de inhoud van de post geknoeid en de koper en ik zijn erg verbaasd hoe dit mogelijk is. We zijn dus het kledingstuk kwijt en hebben een of ander klein doosje met electronica ontvangen.

Normaal is de verzendtijd ook maar 1 dag, dus dat het de volgende dag binnen is. Maar nu duurde het 2 dagen, ook zonder reden zoals vertraging et cetera.

Ik en de koper zijn tevreden wanneer zij het kledingstuk ontvangt. Ik krijg pas betaald op UW wanneer zij het binnen krijgt.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik snap inderdaad dat dit niet een fijne situatie is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - de Track Trace code van uw zending Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 29 oktober 2020 om 09:21 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door xxelke123