Mijn Klacht:
Ik heb een kledingstuk via United Wardrobe verkocht, communicatie verliep prima tussen de koper en mij, en stuurde hem gelijk die middag op de post. Dat was op woensdag 21 oktober 2020 rond 15:30/16:00u. Heb een track en trace ontvangen en pakket werd verstuurd via een brievenbus pakketje.
Vanmiddag kreeg ik door dat POSTNL het item had afgeleverd bij de koper, maar zij kreeg geen kledingstuk, maar een kleine antenne en twee kinderkledingstukken ingewikkeld met papier en plastic. Op het brievenbuspakketje stond wel de juiste info, met mij als verzender en zij als koper.
Er is dus met de inhoud van de post geknoeid en de koper en ik zijn erg verbaasd hoe dit mogelijk is. We zijn dus het kledingstuk kwijt en hebben een of ander klein doosje met electronica ontvangen.
Normaal is de verzendtijd ook maar 1 dag, dus dat het de volgende dag binnen is. Maar nu duurde het 2 dagen, ook zonder reden zoals vertraging et cetera.
Gewenste Oplossing:
Ik en de koper zijn tevreden wanneer zij het kledingstuk ontvangt. Ik krijg pas betaald op UW wanneer zij het binnen krijgt.
