Klacht: Pakket vertraagd onbekend hoelang

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vrijdag via marktplaats een pakket naar mij laten verzenden. TT code ontvangen (3SBSIS160369678). Pakket was gelijk te volgen in de app en zou zaterdag worden bezorgd. Zaterdag gaandeweg de dag werd de bezorging aangepast naar maandag, vandaag dus. Pakket is vandaag dus niet bezorgd en staat in de app op “zending nog niet verwerkt”.

Ik bellen met de klantenservice (Romana Bogiman). Vriendelijk meisje diemij niet meer kon vertellen dat de verzending is vertraagd. Prima, maar wanneer wordt het dan bezorgd? Ik ga vrijdag op vakantie en ik moet het voor mijn vakanytie hebben. Daar kon ze geen antwoord op geven. Dus uiteindelijk ben ik geen steek verder en vraag ik mij ernstig af wat er aan de hand is, Ik moest maar de verzender vragen. jaja, dat heeft lekker veel zin met een particuliere verkoper. Ik wil gewoon weten waar mijn pakket nu is en WANNEER het wordt bezorgd. Ik kreeg daar geen antwoord op omdat ze dat zelf ook niet wist. Uitzoieken is kennelijk niet wat de klantenservice van Post NL doet. Met andere woorden: ik ben NIETS wijzer geworden en moet maar hopen dat alles goed komt, want NIEMAND kan mij vertellen wat het probleem is en wat de verwachting is. Ondertussen begint de tijd te dringen…

Lekkere dienstverlening en klantenservice Post NL. Ik had net zo goed niet kunnen bellen, had mij 30 minuten wachttijd en inbelgeld gescheeld. Want wijzer ben ik er niet van geworden.

Als ik te horen krijg WANNEER mijn pakket wordt bezorgd.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2017 om 11:57 geantwoord

Geachte heer Zijlstra,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending in eerste instantie op 10 juli bij u geleverd zou worden maar dat dat niet gelukt is wegens vertraging. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u teleurgesteld was dat mijn collega u geen nieuwe bezorgdatum kon noemen en bied u hiervoor mijn excuses aan.

Aan de hand van de barcode heb ik uw zending gecontroleerd en volgens mijn gegevens is het pakket op 11 juli om 15.15 uur bij u bezorgd. Als u deze zending niet heeft ontvangen adviseer ik u om dit te melden bij de afzender. De afzender kan in dat geval met ons contact opnemen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice via http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Poff