Klacht: Pakket verstuurd, zogenaamd bezorgd.

op 04 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het betreft Barcode 3SKABA168276737

Volgens de bezorger is het in de brievenbus gestopt, helaas heeft de ontvanger niets, maar dan ook niets ontvangen. Schijnt al vaker op deze route gebeurd te zijn.

Gewenste Oplossing:

Graag onderzoek.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 augustus 2017 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Kessel,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de zending op afgeleverd staat maar nooit is ontvangen door de geadresseerde. Dat is zeker niet fijn en zeker niet de bedoeling.

Daarom heb ik een melding voor u uitgezet naar het depot, daar zal er aan de bezorger gevraagd worden wat er met de zending is gebeurd. Er zal binnen 7 werkdagen een reactie zijn van de bezorger. Als u dan weer terugkomt op deze site of via de andere kanalen van de klantenservice dan kunnen wij doorgeven wat er is gezegd. Als u 04057634 doorgeeft dan kunnen we alles in zien.

Ik hoop dat de zending snel terecht en bij de geadresseerde is.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door U2