Klacht: Pakket verstuurd afgegeven op verkeerd huisnr

op 05 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb een pakket verstuurt van Beverwijk naar Hoogeveen.
internet zei pakket is in ontvangst genomen, maar er is helemaal niets aangekomen.Naar veel gezoek heeft de postbeorger het afgegeven op nr 23 aan twee meisjes dus de buren.Postbezorger is terug geweest op het adres en ze zeggen gewoon dat ze niets in ontvangst hebben genomen.Heb de klacht ook gemeld bij post.nl maar er werd gewoon gezegd
je moet het zelf maar uitzoeken de bezorger had zijn werk goed gedaan.Als ik een pakket weg breng hoort het toch van A naar B toegebracht worden kan het toch niet zomaar op een ander huisnr afgegeven worden zonder een briefje achter te laten.

Het liefst het pakket terug.
in de doos zat 25 paar merk schoenen nike-adidas-poema enz
en twee DG spijkerbroeken

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door jan horst