Klacht: Pakket vers vlees niet geleverd

op 26 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een pakket vers vlees besteld van 5,5 kilo i.v.m geplande barbecue met gasten. Het pakket zou dinsdagmorgen 23 mei tussen 9:30 uur en 13:00 uur bezorgd worden echter, wordt pas morgen bezorgd i.v.m. ” gesloten verklaring” (…)! Op de website bij Track & Trace staat nog gewoon dat het pakket vandaag bezorgd wordt!! Ik vertrouwde het niet (op zich al veelzeggend), en heb telefonisch contact opgenomen met de klantenservice om even te checken. Na bijna een uur in de wacht gestaan te hebben was de reactie sorry maar ik kan u niet helpen, het pakket wordt morgen bezorgd..!! Het blijkt dus dat er op mijn adres een op dinsdag gesloten verklaring staat bij PostNL terwijl ik gewoon een particulier ben..! Hun fout, maar ze zijn niet bereid tot een vergoeding, en zelfs na aandringen geen mogelijkheid om doorverbonden te worden met de supervisor / manager..! Ik ben bijzonder teleurgesteld en zal alle middelen gebruiken om dit recht te zetten. De geboden oplossing van de klantenservice was dat de gesloten verklaring verwijderd wordt, als ik dat wilde (…)! Wat een domme vraag NATUURLIJK wil ik dat, maar dit is geen oplossing voor het huidige probleem..! Ik heb €145,94 betaald voor meer dan 5 kilo vers barbecue vlees, dan nou gewoon ligt te vergaan in het PostNL depot..! Fouten maken is menselijk maar om vervolgens zo botweg in de kou gezet te worden, dat verwacht ik niet van de zichzelf respecterend Nederlands bedrijf. Staat niet voor niets op de eerste plaats bij Klacht.nl. Track&Trace barcode 3STGIF073869441.

Ik ben tevreden al mijn vlees alsnog vandaag geleerd wordt, of anders mijn vlees wordt vergoed.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 mei 2017 om 15:19 geantwoord

Geachte heer Vaassen,

Ik ben tot de conclusie gekomen dat u uw klacht dubbel op dit forum heeft geplaatst. In uw andere post heb ik u verdere uitleg gegeven. Dit is waarom ik deze klacht als opgelost zal beschouwen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maurice Vaassen