Klacht: pakket vermoedelijk frauduleus

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedenavond,

Vanmiddag ontving ik een verdacht briefje met een foutieve adresnaam, dat er een pakket voor mij zou zijn aangeboden.

De datum was van gisteren, 4 juli. Vandaag is het 5 juli. Gisteren heb ik mijn brievenbus geheel leeg gemaakt. Het briefje is er dus vandaag in gekomen.Maar gisteren lag het briefje er nog niet.

Het ziet er uit als zijnde een echt POST NL briefje. Echter bij nazoeking op NIET thuis code, komt er geen levering in zicht op uw website.

Wilt u deze kwestie voor mij in behandeling nemen?

de code betreft : KG57212117 mijn postcode is 3114SW
Wij hebben in het verleden veel problemen gehad met foutieve bezorging en dergelijke. Toen ik via Uw live Chat probeerde contact te maken werkt dit niet.. ook uw contactformulier op uw website is buiten werking. Lang leve de Postduif !! pff wat een waardeloze service.

Graag spoedig uw reactie.

ik wil graag weten waar dit pakket vandaan komt en waarom het niet eerder netjes is afgeleverd?

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 juli 2017 om 18:08 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u enigszins bezorgd bent over het briefje wat u in de brievenbus heeft ontvangen. Graag stel ik u gerust.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik geconstateerd dat het gaat om een pakket bestemd voor een andere straat in uw woonplaats met hetzelfde huisnummer. De postcode verschilt slechts in één letter met de uwe, ik vermoed dan ook dat de bezorger per abuis in de verkeerde straat heeft gestaan en bij u het briefje heeft achtergelaten. Omdat de KG-code niet gekoppeld was aan uw adres maar aan het juiste adres, was het voor u niet mogelijk hiermee de gegevens te achterhalen. Het betreffende pakket is inmiddels afgeleverd bij de juiste persoon.

Alle klachten die gemeld zijn door gioia