Klacht: Pakket vermist

op 17 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Groot pakket verzonden via PostNL naar Ruitershop te Harmelen met erin een dressuurzadel twv 2500,- deze had een gescheurde boom en zou voor garantie retour gaan.
Meerdere keren gebeld om het zadel af te geven was nooit tijd uiteindelijk verzonden via PostNL op zaterdag verstuurd volgens track and trace op maandag geleverd maar volgens de Ruitershop nooit ontvangen. 5x gebeld met PostNL ( je krijgt slecht verstaanbare dames aan de lijn ) iedere keer word ik verzocht na aantal dagen weer te bellen omdat het onderzoek nog niet is afgerond. Nu moet ik weer 16 dagen wachten van PostNL.
Er is bekend wie er bezorgd maar er word mij niets verteld.

Als mijn pakket gevonden word of dat ik financieel tegemoet gekomen word.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 december 2017 om 15:51 geantwoord

Geachte mevrouw Keur,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat dit pakket met waardevolle inhoud niet is aangekomen. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat het onderzoek inmiddels is afgerond en dat de onderzoeksafdeling u heeft geïnformeerd over de uitslag.

Dit pakket is zonder aanvullende verzekering verzonden. Hierdoor komt u niet in aanmerking voor een vergoeding.

Alle klachten die gemeld zijn door Michellekeur