Klacht: Pakket vermist

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou van ziggo een pakket ontvangen. Deze zal vandaag (12-07-2017) geleverd worden tussen 12:30 en 15:30. Ik was op dit moment niet thuis maar ik zag in de app van post NL dat er voor mijn pakket getekend is. Thuis aangekomen trof ik geen briefje aan van waar ik het pakket zou kunnen ophalen. Ik heb contact opgenomen met post NL maar die kunnen schijnbaar niet achterhalen waar het pakket is omdat er onder mijn naam getekend is dus zal er wel iemand bij mijn huis open gedaan hebben. Dit is niet mogelijk want ik woon alleen en degene die een sleutel hebben waren ook niet bij mij thuis. Nu ben ik mijn pakket kwijt, afgesloten van telefoon/internet en tv omdat de bezorger niet volgens procedure werkt! Ik betaal nu dus €55,95 terwijl ik geen gebruik kan maken van mijn abbonement!

Ik ben op dit moment helemaal niet tevreden met post NL omdat de procedure niet opgevolgd wordt door jullie bezorger. Het is toch een kleine moeite om een briefje achter te laten met het bezorgadres. Ik betaal nu voor iets waar ik geen gebruik van kan maken en ik wordt nu heel erg gehinderd aangezien ik internet nodig heb voor mijn werk. Jullie willen de service verbeteren maar zijn niet bereid om je klanten goed te helpen. Ook telefonisch (klantenservice) word er niks aan gedaan en wordt je gewoon uitgelachen omdat je belt. Ik vind het heel slecht dat jullie niet eens kunnen zien welke bezorger, welke wijk loopt!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2017 om 16:37 geantwoord

Geachte mevrouw Wijsman,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket niet bezorgd is zoals aangegeven is in de track&trace informatie. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

Ervaring leert dat een zending in uw situatie vaak alsnog binnen enkele dagen opduikt. Wellicht kunt u voor de zekerheid navraag doen bij uw directe buren om te controleren of het pakket toch daar is afgeleverd. Indien u het pakket op dit moment nog niet heeft ontvangen, adviseer ik u contact op te nemen met de afzender van het pakket. De verzender kan een klacht bij ons neerleggen en uiteraard zal er vervolgens gekeken worden welke bezorger er die dag heeft bezorgd zodat we navraag kunnen doen. De verzender kan u vervolgens verder informeren en u van een passende oplossing voorzien. Het spijt me dat ik hierin verder niets voor u kan betekenen.

Alle klachten die gemeld zijn door wijsmanl