Klacht: pakket vermist

op 10 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een pakket laten verzenden vanuit nederland naar belgie.
op de online tracking zie ik dat mijn pakket bij ‘buren’ is afgeleverd.
echter ontving ik geen info in mijn brievenbus bij welke buren.
ik kan niet bij 100 buren gaan aanbellen om mijn pakket te zoeken .
ik vrees dat ik mijn bestelling nooit zal terugzien , ik ben erg ontevreden

Gewenste Oplossing:

ofwel wil ik dat postnl asap mijn pakket terugvind en de gegevens van de buren doorgeeft of ik wil de volledige inhoud van mijn pakket terugbetaald .

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 oktober 2016 om 13:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Polaster,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u uw pakket, verzonden vanuit Nederland, nog niet heeft ontvangen. Dit vind ik erg spijtig om te vernemen.

Pakketten vanuit Nederland verzonden naar geadresseerden in België worden in Vlaanderen bezorgd door PostNL in België. Ik kan u hier niet verder mee helpen, omdat wij geen inzage hebben in de systemen van onze Belgische collega's.

Als u als ontvanger in België vragen hebt kunt u die stellen via het lokaal nummer +32 (0)15 48 02 85. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 10 tot 16 uur. Is deze klantendienst momenteel niet bereikbaar door sluitingstijd of drukte? Dan kunt u met het online contactformulier bij PostNL.BE http://postnl.be/be/pakketten/contactformulier-pakketten-website, makkelijk de klantenservice bereiken. Zij zorgen ervoor dat uw bericht binnen 2 werkdagen beantwoord wordt.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door lizepolaster