Klacht: Pakket verloren in Duitsland

op 31 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL heeft het eerste deel van de pakket vervoerd naar Duitsland. Daarna is de pakket (volgens hen) over gedragen naar DHL. Echter is het pakket nooit aangekomen.

Na 20 telefoontjes met PostNL, DHL en de webshop, en 20 verschillende verhalen, is mij door DHL verteld dat er een Internationaal tracking nummer aangemaakt had moeten worden bij overgave. Dit is niet gebeurd door PostNL, waardoor DHL geen informatie kan verstrekken. PostNL weigert nu om een onderzoek te starten naar de locatie van het pakket, waardoor het pakket nog steeds in transit lijkt te zijn.

Het item volledig vergoed (€67,49), waarvan ik de originele aankoopbon kan aanleveren.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 31 augustus 2018 om 12:56 geantwoord

Geachte mevrouw Amaorh,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrip ik dat een door u verzonden zending vermist is geraakt en dat er geen onderzoek gestart wordt. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Ik zou graag voor u me willen kijken naar de zending. Daarvoor heb ik de track en trace code van de zending nodig. Zou ik ook uw postcode, huisnummer en telefoonnummer mogen ontvangen?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Heeft op 04 september 2018 om 09:26 geantwoord

Beste PostNL,

Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens heen sturen? Track & Trace vindt u in de bijgesloten documenten.

Gr.

Hillary AMOAH