Klacht: Pakket verloren

op 12 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 23 augustus verzond ik een brievenbus pakket. Deze is tot heden niet aangekomen. Het enige wat de klantenservice zegt is : “Aldus kan ik helaas niets voor u betekenen. Dat werk dient ook zeker goed uitgevoerd te worden, maar nogmaals kan er altijd wat mis gaan. Daar zijn we mensen voor”. Samengevat heb ik geld betaald voor deze dienst, zitten er producten in het pakketje wat geld kost en mijn reputatie als webshop wordt geschaad. Sorry is niet genoeg!!!

Ik ben tevreden wanneer er restitutie plaatsvind van de bezorgkosten plus de inhoud ervan. Het is belachelijk dat de ondernemers hiervoor moeten opdraaien!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Marcovic, Bedankt voor uw reactie op deze website. Ik begrijp dat u een brievenbuspakketje hebt verstuurd maar dat deze nooit is aangekomen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling, excuses voor het ongemak. In bijna alle gevallen gaat dit inderdaad goed, helaas kan het een keer voorkomen dat er iets misgaat. Omdat het niet verzekerd is, kan ik u helaas geen vergoeding aanbieden. Ik wil nog wel graag een poging doen om dit pakketje boven water te krijgen. Heeft u dit pakketje zonder een tracking code verstuurd? En wat was de inhoud van dit pakketje en wie was de geadresseerde? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht vapestar_nl

1 maand geleden - Beste, Verontschuldigingen zijn niet genoeg. Wanneer de optie "zonder track n trace" een dienst is wat 99% fout ga, zou ik deze optie verwijderen van de keuze menu van PostNL. Ik las online dat ik niet de enige ben die klaagt over verzonden goederen die niet aankomen! Hoe kunt u dit nou doen?! Wanneer u de optie weghaalt, schept u ook geen verwachtingen dat u daadwerkelijk doet wat u zegt voor het geld wat betaald is om de diensten uit te voeren! Ik heb €3,12 betaald voor een belofte die u niet waar gemaakt heeft. Het gaat mij niet om het bedrag aan zich, maar hoe stupide is het om dit geld weg te gooien!! Plus dat de inhoud mijn bestelling ook kwijt is! Ik heb met 3 medewerkers al gesproken van PostNL en het enige wat ze herhalen is "Sorry, foutje"!! Belachelijk! Mijn brievenbus pakket is verzonden zonder track n trace met de belofte van PostNL dat deze dan ook aan zou komen! De inhoud waren eliquids flesjes van mijn vapeshop. En de geadresseerde zal ik niet hier melden, maar wanneer u mij een mail stuur kan ik u het adres en naam doorgeven. ilana@vapestar.nl.

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Marcovic, Hartelijk dank voor uw reactie. Het is erg spijtig dat het brievenbuspakje zoek is geraakt. Graag wil ik nog kijken of er navraag mogelijk is. Navraag is mogelijk wanneer u een duidelijke omschrijving van het artikel kunt geven waarbij merk, kleur, typenummer en maat/formaat bekend zijn. Kunt u deze gegevens in een reactie op dit bericht sturen? Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht vapestar_nl

1 maand geleden - Het was een witte minigrip plastic zakje, met daarin 4 nicotine booster van QPharm. Hierbij een link naar mijn shop waarbij u de product kunt bekijken : http://www.vapestar.nl/vapeshop/diy/qpharm-18mg-100vg. Afmetingen zijn : 24x24x74mm Artikelnummer : qpharm18-100 Merk : QPharm Kleur : Teal en Wit. Zoals u wellicht kunt uitrekenen gaat het hier niet om duizenden euro's. €2,50x4 = €10 + €3,02 verzendkosten. Graag ontvang ik het totaal bedrag van €13,02 terug op mijn rekening. U kunt u zich goed voorstellen dat als niemand zo principieel is als ik, jullie gewoon boeven zonder consequenties worden. En dat mag in mijn opinie simpelweg niet zo zijn. Zoals ik al eerder aangaf, is mijn reputatie als webshop cruciaal. Mijn klant komt niet meer terug omdat jullie een betaalde opdracht niet uitvoeren. MVG, Ilana

Heeft op 12 september 2017 om 14:29 geantwoord

Geachte mevrouw Mercovic,

Hartelijk dank voor de uitgebreide beschrijving van de inhoud van de zending. Ik heb u een navraagformulier per post gestuurd. U zult deze binnen 2 werkdagen ontvangen.

Als u dit formulier heeft ontvangen wilt u deze dan zo volledig en gedetailleerd mogelijk invullen? (het liefst met foto's etc.) Dan zullen we bij gevonden voorwerpen gaan kijken of de zending daar ligt.

Ik kan u geen vergoeding voor deze zending omdat deze onverzekerd is verzonden. Daardoor is er geen onderzoek of vergoeding mogelijk. Ik wil u adviseren om het in de toekomst aangetekend te versturen. Mocht er dan iets gebeuren dan kunt u een onderzoek starten naar de zending. Natuurlijk hoop ik dat het niet nodig is.

Reactie van de melder van de klacht vapestar_nl

1 maand geleden - Het is nu 8 dagen geleden sinds u mij een brief beloofde in mijn brievenbus...Zelf deze komt niet aan! Schaam u diep. Wilt u deze alsnog verzenden? Ik doe met liefde al het administratie werk, wellicht denkt u hiermee mensen af te schikken, helaas mij niet. Administratie en frustratie die jullie uw klanten geven voor de fouten die jullie maken. Maar gelukkig las ik op Facebook, het internet en spreek ik met mensen die allemaal ontevreden met jullie zijn, aldus verliezen jullie al jullie klanten door slechte service, door eigen schuld geen verantwoordelijkheid te nemen. Ik verwacht de brief van u. Dit keer op tijd als het kan?! Ilana

Heeft op 20 september 2017 om 16:55 geantwoord

Mocht mijn eerdere bericht niet gelezen worden, hierbij nogmaals :

Ik verwacht de brief van u. Dit keer op tijd als het kan?!

Ilana

Reactie van de melder van de klacht vapestar_nl

3 weken geleden - Hallo?? Deze klacht is nog steeds niet opgelost. Ik heb nog steeds geen brief in mijn brievenbus gevonden. Misschien had u een Track n Trace nummer aan moeten vragen? Of wellicht aangetekend? Ik zou alsnog graag dit opgelost willen hebben!! Kom op PostNL.... Ilana

Alle klachten die gemeld zijn door vapestar_nl