Klacht: pakket verloren

op 19 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit pakket 3SKABA5364932 is naar uw eigen zeggen tegenover de verzender, zoek geraakt. Uw eigen beambte in Waarder heeft er kennelijk een foute postcode opgezet. (2840 i.p.v. 2480) Uw systeem noch uw personeel is in staat dit kleine euvel te verhelpen.
U heeft de verzender uw excuses aangeboden. Mij hebt u evenwel links laten liggen. Blijkbaar ben ik uw verdere aandacht niet waard.
Overigens zou ik uw excuses hoe dan ook niet kunnen aanvaarden. U heeft schuld. U gaat daar lichtzinnig mee om. U heeft een schrijnend gebrek aan verantwoordelijkheidszin.
Uw Belgisch telefoonnummer waarop ik een probleem zou kunnen melden vanuit België is al de hele tijd onbereikbaar. Hij meldt constant dat ik vanuit het buitenland zou bellen. Dat is niet waar. U beschikt niet over essentiële communicatiemogelijkheden, daar waar u net daarin heel sterk zou moeten zijn.
Dit is niet de eerste maal dat ik met een dergelijk probleem van postnl geconfronteerd word.
De kern van het probleem lijkt eruit te bestaan dat uw personeel niet kan lezen. Uw machines verstaan enkel digitale codes.
Uw slogan is: ”Wij zijn van postnl en wij hebben iets voor u.”
Welnu, u heeft nog iets voor mij. Zoek harder en breng het pakket tot bij mij en wel heel gauw. Ik wacht.

Je maintiendrai.
Frank Smets.

Het spoedig bezorgen van het pakket.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 19 september 2016 om 15:40 geantwoord

Geachte heer Smets,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw informatie maak ik op dat u woonachtig bent in het Belgische klantengebied van PostNL.

U neemt nu contact op via een Nederlands klantkanaal. De Belgische klantenservice is bereikbaar via +32 (0)15480285. Ik kan u hier – vanuit Nederland – niet verder helpen. Onze Belgische klantenservice staat u graag te woord en is geopend van maandag tot en met vrijdag tussen 10 en 16 uur.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.be.

PostNL Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door fklsmets
x