Klacht: Pakket verkeerd gesorteerd, vertraagd sinds vorige week donderdag.

op 28 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week donderdag zou ik mijn kerstcadeautjes ontvangen die ik dinsdag had besteld. Rond de tijd die aangegeven stond veranderde de status naar: Sorted incorrectly, delayed because of resorting. Ik verwachtte het pakket dan op vrijdag of zaterdag maar deze status bleef staan zonder nieuwe leveringsdatum. Zelfs nu staat er nog ‘planning is being made’

Gewenste Oplossing:

Pakket zo snel mogelijk ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 december 2017 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt heeft uw zending een missortering gehad. Dit wil zeggen dat het pakket opnieuw door het sorteerproces moet. Uw zending is hierdoor vertraagd. Dit kan ongeveer 1 a 2 werkdagen duren om te herstellen. Echter door de kerstperiode is uw zending nog niet opnieuw gesorteerd. Graag wil ik u adviseren de track en trace in de gaten te houden. Hier kunt u zien wanneer uw zending alsnog in levering gaat.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door ch3r