Klacht: Pakket verkeerd gesorteerd en medewerkers niet goed opgeleid

op 11 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket 23 juni jl. verkeerd gesorteerd. Nu 4 dagen later en nog steeds geen pakket. Eerst werd mij door een klantenservice medewerker verteld dat het pakket 23 juni geleverd zou worden. De hele dag gewacht.. Op niks! Vervolgens zei haar collega: ‘ik begrijp niet waarom mijn collega dit zegt, want er is een sorteerfout gemaakt. Pakket zal morgen geleverd worden.’ Dit is ook niet gebeurd. De volgende dag weer contact met Dhl gehad. Pakket is verkeerd gesorteerd. Ja dat zie ik ook wel, maar wanneer wordt het pakket eindelijk geleverd. Ja dat kan niemand zeggen want de verzender moet een onderzoek starten. Wij werken voor de verzender blablabla. 25 juni weer contact gehad met Dhl. Weer hetzelfde verhaal. 26 juni was een zondag. 27 juni weer contact met Dhl. Tegen mij zegt een medewerker dat er nog geen verandering is. Verzender moet een onderzoek starten.. Maar… Mijn man heeft ook gebeld en tegen hem werd wat anders gezegd, namelijk dat het pakket 27 juni gekeverd zal worden en dat het pakket zelfs een andere track & trace nummer heeft gekregen. Als ik dat nr vervolgens krijg zie ik dat de status vanaf 24 juni al was veranderd. Helaas kon niemand van de 6 collega’s die ik al heb gesproken, mij dit vertellen. Vervolgens bel ik terug om dit te melden en om zeker te weten dat dit wel waar is en zegt collega in eerste instantie dat dit niet waar is. Na overleg met haar collega snapt zij dat dit wel waar is.
Jullie klantenservice medewerkers zijn miet opgeleid! Ze poeieren mensen af aan de telefoon met: ‘Ik vind het heel vervelend voor u, maar ik wil u toch doorverwijzen naar de verzender. Wij werken voor de verzender.’ Niemand zoekt even goor door om de informatie door te geven die werkelijk in de computer staat.
Zendingsnummer is 321788186245. Het pakket betreft trouwens een auto onderdeel dat ik 22 juli al verwachtte, zodat ik 25 juli op vakantie kon. Dit is dus allemaal van mijn vakantiedagen afgegaan! Bedankt DHL!

Ik zou DHL nooit aanraden! Wat een slecht bedrijf is dit zeg!!!

Wanneer mijn pakket eindelijk geleverd wordt, zodat ik eindelijk op vakantie kan.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 11:58 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw.H