Klacht: Pakket verkeerd gesorteerd

op 14 januari 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakketje is inmiddels 3 dagen langer onderweg en word nog steeds “vermist”. Hij is verkeerd gesorteerd maar ik kan niet zien wanneer hij aankomt.

Gewenste Oplossing:

Als het pakket deze week nog bezorgd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 januari 2019 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw van Reep,

Bedankt voor uw bericht. Normaal gezien hebben we bij een sorteerfout twee dagen nodig om het op te lossen. Dit zijn wel twee werkdagen. Uw sorteerfout heeft plaatsgevonden op een vrijdag. Ik verwacht dat uw zending vandaag of morgen weer gescand wordt op het sorteercentrum. Dat houdt in dat we de zending morgen of overmorgen bij u gaan aanbieden.

Wanneer u overmorgen nog steeds geen nieuwe informatie ziet, raad ik u aan contact op te nemen met uw afzender. Zij kunnen voor u bij ons een onderzoek opstarten.

Mijn excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Ianthe
Customer Service Agent
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Emmavanderreep