Klacht: Pakket verkeerd geleverd

op 23 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had via bol.com een pakket besteld wat vandaag geleverd zou worden, volgens de track&trace code was die geleverd maar niks ontvangen.. totdat een uur geleden een mevrouw aan deur stond met mijn pakketje dat die bij haar geleverd is een straat verder op.

Snap niet dat dit mag kunnen, vooral als het zou gaan om iets duurs.

Gewenste Oplossing:

Als de klacht behandeld en is en de bezorger ervan opnee hoogte is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Huis in 't Veld, Bedankt voor uw reactie op deze website. Ik begrijp dat uw pakketje op een ander adres is geleverd dan hebt bezorgadres, graag geef ik u een toelichting. Voor dit type zendingen mag de bezorger ervoor kiezen om het bij de buren te bezorgen mocht u niet thuis zijn. Weet u toevallig op welk adres de mensen wonen waar het is bezorgd? Mocht u het alleen op huisadres ontvangen, kunt u dit in het vervolg het beste aangeven bij de afzender. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 weken geleden - Geachte heer Huis in 't Veld, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 augustus 2017 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Huis in 't Veld,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Rhitv2