Mijn Klacht:
Enkele weken geleden via BCC een soundbar en losse afstandsbediening aangeschaft.Deze zouden de volgende dag bezorgd worden. Enkele minuten later bedacht ik mij ineens dat ik nog een tegoedbon had van andere webshop en wenste ik de gedane bestelling te annuleren. Dit was niet meer mogelijk en het pakket kon gewoon aan de deur geweigerd worden. Dit is gedaan bij de bezorger, die beide pakketten bij zich had. Hierna wad ik twee weken weg en toen ik terugkwam stond ineens de soundbar in mijn hal. Deze was aangenomen door iemand die bij ons thuis de badkamer aan het renoveren was. Gebeld en bleek dat alleen de afstandsbediening geannuleerd was. Ik moest er zelf voor zorgen dat het pakket retour zou komen. Bleek ook nog eens €13,50 te kosten want geen antwoordnummer op de retoursticker. Wordt al hele tijd heen en weer geslingerd tussen BCC en DHL en begin het aardig beu te worden en heb er een principe kwestie van gemaakt.
Gewenste Oplossing:
Als de €13,50 wordt teruggestort (heb verzendbewijs) en ter compensatie voor de moeite en belkosten een bosje bloemen en een filmsnack-pakket om lekker een avondje te genieten van de nieuwe tv en soundbar lijkt mij wel passend en ludiek.