Klacht: pakket verkeerd bezorgt en is nu zoek

op 06 april 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op zaterdag 18.21 is een pakket bij mijn klant bezorgt waarvan niet mijn producten in zit en ook niet de goede doos. Het vreemde is dat wel de goede trace code opstaan alleen het huis numer is 166 ter wijl het bij huisnummer 75 is afgeleverd. de trace code is 3SDFC3570762068 en dat is dezelfde tracecode voor nr 166 wat wel erg raar is. De bewonder van 166 heeft aangegeven het pakket niet te hebben ontvangen, zou graag weten waar het pakket van de klant nr. 75 is gebleven, zaten we 9 modelauto’s in. Het blijkt dat dat op 4 april om 9.49 opnieuw gelabeld is bij DHL en waarschijnlijk daar is verkeerd gegaan, graag uw spoedige oplossing.

Het orginele pakket zo snel mogelijk bij mij klant, anders schadevergoeding van mijn verturde modellen van een totaal €108,00

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 06 april 2020 om 13:09 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Uw klant heeft inmiddels contact met ons gehad. Naar aanleiding daarvan loopt er al een onderzoekscase naar deze zending met casenummer 09154696. Ik verwacht dat binnen enkele dagen contact met u wordt opgenomen naar aanleding van die case.

Gebeurt dat niet of geeft uw klant aan dat de zaak over enkele dagen nog niet is opgelost? Belt u dan even met ons op 0900 2222120 en vermeld het casenummer. Dan kijkt onze medewerker even naar de status en kan er indien nodig een aanvullend onderzoek voor u worden opgestart. Omdat er daarbij bepaalde gegevens van u worden opgevraagd, kunt u dit het beste telefonisch doen.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Bildt