Klacht: pakket verkeerd bezorgt

op 29 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK kreeg een mail over dat mijn pakket bij iemand anders is bezorgd hoe kan dit ik weet niet eens wie die nu heeft nu kan ik zo ook niet naar school binnenkort ? Zonder mij boeken die ik had bestelt ik ben er ontevreden ik heb er voor betaalt

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket weer zo zsm weer op mijn eigen adres bezorgd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 juli 2016 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Celiker,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending wellicht bij de buren is bezorgd. Echter heeft u geen kennisgeving ontvangen. Hierover het volgende.

Excuses voor het ongemak. Ik hoop dat u het pakket goed hebt mogen ontvangen. Graag kijk ik alles voor u na. Ook wil ik graag een klacht voor u registeren, zodat de verantwoordelijke personen worden aangesproken. Hiervoor heb ik nog een barcode (begint met 3S) van de zending van u nodig.

Ik hoor graag van u. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door 40betul