Klacht: pakket verkeerd bezorgd tot heden niet ontvangen

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had eerder gebeld en gemaild dat ik mijn pakket niet ontvangen had de bezorger had gecodeerd dat de pakket op dinsdag 1306 bij my afgeleverd was. Helaas dat was helemaal niet waar. Ik had hierover gebeld dat ik thuis was en niemand bij bij aangebeld had ook niks in mijn brievenbus gezien.. ik had de bedrijf gebeld waar ik de aankoop gedaan had, bleek dat de chauffeur de pakket bij de verkeerde adres en straat geleverd had. Ik werd niet zelf op de hoogte gesteld nadat ik de klantenservice hierover gebeld had voor verder info niks meer van vernomen ook geen terug koppeling. Er gebeurd teveel rare dingen bij het bezorgen. en niemand die de klant serieus neemt. wij worden altijd van de kast naar de muur gestuurd, terwijl wij als klant volkomen onschuldig zijn. en meestal voor de kosten moeten opdraaien. en de bezorger vrijuit komt te staan. Onterecht de klacht wordt vaak in een doofpot gezet. Een paar maanden geleden werd een pakket in mijn brievenbus gedeponeerd en stond dat ik getekend had terwijl ik van niks van af wist, zat wel gelukkig in mijn bus. Maar dit soort dingen
hoort niet zo te zijn, en moet uitgezocht worden. want dat hoort niet. Ook zou de pakket 2x aangeboden moeten worden als de klant niet thuis is dat gebeurd ook al niet alleen een keer en dan moet je 3 halte verder je pakket ophalen terwijl mijn post afhaal locatie 3 minuten lopen is. Teveel dat verkeer gaat en verder niks aan gedaan wordt. Schandalig ik heb verder geen woorden voor. GLS en DPD TNT zijn tot nu toe de beste en eerlijke bedrijven. jammer dat te weinig bedrijven bij hun aangesloten zijn, en bij bestellingen dat je jammer genoeg geen keuze hebt dan postnl. De beoordeling bij consumentenbond is deze de slechtste bedrijf ooit.
Meer aandacht aan klachten te besteden en serieus de klachten daadwerkelijk oplossen, maar probeer de klant niet af te poeieren. Ik begrijp dat de werkdruk hoog zit, en soms met je handen gebonden zit.maar als wij als klant niet goed behandeld wordt krijg je minder klanten waardoor het bedrijf alleen een slechte naam en beoordeling krijg en op den duur failliet gaat en sta je op straat zonder werk.

Als mijn pakket ontvang, wanneer je wat besteld hebt. En ik bestel best veel

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2017 om 09:47 geantwoord

Geachte mevrouw Lake,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket op een verkeerd adres is afgeleverd en dat u hiervan niet op de hoogte bent gesteld. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan.

Volgens mijn gegevens heeft de afzender inderdaad een onderzoek opgestart. Op dat moment houden wij de de afzender op de hoogte. Deze dient op zijn beurt u op de hoogte stellen omdat u de klant bent van de afzender.

U geeft aan dat onze bezorgers meerdere malen een fout hebben gemaakt met betrekking tot het afleveren en aanbieden van uw zendingen. Ik adviseer u om dit in de toekomst meteen bij ons te melden. Mocht het blijken dat de bezorger het pakket inderdaad niet volgens procedure heeft aangeboden dan zetten wij direct een klacht uit richting de betreffende bezorger. De leidinggevende van de bezorger zal dan de bezorger aanspreken op de gemaakte fout en maatregelen treffen waar nodig.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice via http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door breffany