Klacht: Pakket verkeerd bezorgd en ook nog extra geld betalen

op 13 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden een pakketje van een tientje besteld dat maar niet aankwam. Eerst met DHL gebeld. De wachttijd zou vier minuten bedragen, maar na meer dan een half uur werd er nog niet opgenomen. De kosten van het gesprek zijn één euro die DHL standaard in rekening brengt en twee euro beltegoed van mijn provider.
Vervolgens contact opgenomen met de afzender. Zij kregen DHL wel direct aan de lijn, het pakket bleek een kilometer verderop bezorgd te zijn. Ik ben er zelf vier keer heen geweest en heb uiteindelijk het pakketje weten te bemachtigen.
Uiteindelijk hebben we dus 13 euro betaald omdat DHL een fout heeft gemaakt. DHL zegt de drie euro kosten niet te willen vergoeden. Drie euro is eenderde van het bedrag van het pakketje, dat vind ik veel.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de drie euro kosten worden terugbetaald. Ik vind het principieel onjuist dat ik moet betalen voor een fout van DHL.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 oktober 2016 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door pphilipsen