Klacht: Pakket verkeerd bezorgd en beschadigd

op 27 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wachtte vandaag, 13-6, op mijn pakket. Rond 15:30 uur kwam mijn overbuurvrouw aan de deur met een beschadigd pakket die zij uit de brievenbus van het huis naast mij had gehaald. Even voor de duidelijkheid: ik woon op Goudsbloemstraat 28, te Enkhuizen (wat heel duidelijk op het pakket staat) en waar het pakket geleverd was, was bij nr 30. En dat huis staat te koop, dus snap zowiezo niet dat daar post word afgeleverd. Mijn overbuurvrouw had gezien dat de postbode het pakket in de brievenbus aan het proppen was, zij ging kijken en zag mijn huisnummer erop staan. Heeft het eruit gehaald en zag in de brievenbus dat het pakket al beschadigd was voordat zij het uit de brievenbus haalde. Ik vind dit heel slordig, voor hetzelfde geldt was het pakket al gestolen voordat mijn buurvrouw het door had en ik maar wachten op mijn pakket waar ik al voor betaald heb. Ik snap dat er overal fouten worden gemaakt, maar als postbezorger is het je taak om goed op te letten. Vooral met belangrijke pakketten/brieven.

Ik ben tevreden wanneer mijn pakket/post netjes en onbeschadigd op het juiste adres word afgeleverd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Aardema, Ik kan mij goed indenken dat u erg ontevreden bent over de levering van uw pakket. Mijn excuses voor de beschadiging aan uw pakket. Om uw vraag goed in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog wat extra gegevens van u: 1. De barcode van de zending. 2. Een beschrijving van de beschadiging. 3. Is alleen de verpakking beschadigd geraakt, of ook de inhoud van het pakket? In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Aardema, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 10 juli 2017 om 10:22 geantwoord

Geachte mevrouw Aardema,

Alle klachten die gemeld zijn door SandraAardema