Klacht: Pakket verkeerd bezorgd

op 11 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou zaterdag een bestelling ontvangen van Baxshop. Het gaat om een keyboard. Ik kreeg een bericht van DHL dat deze tussen 11:00 en 15:00 bezorgd zou worden. Om 11:18 ging ik kijken op track and tracé en toen gaf die site aan dat deze bezorgd was. Met een hele andere handtekening . Ik heb de gehele tijd voor de raam gestaan en heb geen DHL gezien! Deze is dus bij een ander bezorgd. De bezorger ziet toch een andere naam en adres op de doos en zijn schermpje? Is die blind ofzo? Dat kan toch niet? Ik meteen bellen naar DHL, en deze konden niks doen. De verzender moet contact met hun opnemen om een onderzoek te laten starten. Ik vraag me af wat diegene ermee gaat doen die deze aangenomen heeft. En ik zou heel graag mijn pakket zo snel mogelijk willen ontvangen.

Zodra ik mijn bestelling in huis heb

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 11 september 2018 om 18:08 geantwoord

Beste heer Perrett,

Bedankt voor uw bericht. Indien een zending niet bij u is geleverd dan dient er een onderzoek gestart te worden naar waar het pakket zich nu bevindt. Dit dient aangevraagd te worden door de verzender.

BAX-shop heeft inmiddels al contact met ons hierover opgenomen. U kunt bij BAX-shop navragen wat de huidige status is en of het pakket nog bij u bezorgd gaat worden.

Mijn excuses voor het ongemak. Hopelijk komt het keyboard spoedig bij u terecht.

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Chachebooo