Klacht: Pakket verkeerd bezorgd!

op 03 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op dinsdag 26 sept, 13:35u heeft de postbezorger een pakket op mijn naam afgeleverd op een verkeerd adres. .
Mijn directe buren heb ik gevraagd, heb van hen had het. Mijn buurvrouw had wel een pakketje in haar brievenbus aangetroffen van een andere straat. Uiteindelijk heb ik via de social media mijn pakket op kunnen halen in een andere straat (engelseplein ), en postcode, zelfde huisnummer. Heel vervelend omdat dit ook niet de eerste keer oud gaf dit bij mij gebeurd. Wat ik nog vervelender vond ik dat de postbezorger een kind heeft laten tekenen op mijn naam! Op het moment dat ik op mijn mobiel de melding kreeg van aflevering met daarbij een vreemde handtekeningen op mijn naam voelde dat heel vervelen omdat er niemand thuis was. Naar aanleiding van mijn melding op social media kwam er iemand bij me aan de deur uit mijn straat om door te geven dat de) vrouwelijke) postbezorger daar overdag aan de deur was geweest om te vragen of het daar bezorgde pakket al naar de ontvanger was gebracht. Ze heeft aangeven dat de zon had ondertekend voor ontvangst, de zoon die aanwezig was gaf aan nergens getekend te hebben. Dat pakket is door de postbezorger volgens mij weer meegenomen
Ik kreeg s avonds van de mevrouw voor wie dit was nog een bericht dat het pakket en tijd zoek was geweest. K had geen kaartje in de brievenbus. Ik begrijp niet dat er zonder legitimatie getekend kan worden… Ook nog door een kind! Bij het indienen van de klacht, uiteindelijk via de chat omdat ik er telefonisch niet door kwam, werd de chat halverwege zonder opgave reden afgebroken ) peter, )
Ik verneem graag van jullie want dit kan zo niet…
Engelsestraat 17
Ik zou het graag ontvangen!

Ik ben niet tevreden

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 03 oktober 2017 om 16:20 geantwoord

Geachte mevrouw van Opzeeland,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat uw pakket op een heel ander adres is afgeleverd en ik vind het ook spijtig om te vernemen dat het niet gelukt is om deze klacht bij onze klantenservice te melden. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb een klacht opgemaakt. U zult hier verder geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de betrokken medewerkers en passende maatregelen nemen om dit in de toekomst te voorkomen ook heb ik gevraagd of de bezorger zich nog iets kan herinneren. Mocht u het pakket niet spoedig nog ontvangen dan kunt u contact opnemen met ons om te vragen of er nog iets uit deze melding is gekomen. Mocht het pakket niet boven water komen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door lmvo