Klacht: Pakket verdwenen, claim afgehandeld doen niets met bewijs van waarde

op 05 juli 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Begin julie heb ik pakket verzonden naar London. Deze is echter wel opgehaald bij de pickup point maar daarna spoorloos verdwenen.
Na 4 weken met veel geduld is het zoeken gestaakt door dpd en is het tot een claim gekomen. Slechts 35€ krijg ik ipv 1200€ die er aantoonbaar in zat. Coulance 0 en ik zit als kleine ondernemer met een zeer hoge derving. Tt nr is . 05228923858190

Bij een ruime tegemoetkoming in de kosten. Alle facturen zijn bekend bij dpd

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 05 juli 2019 om 20:15 geantwoord

Beste Miguel, wij van de ontvangers afdeling kunnen je hiermee helaas niet helpen. Ik wil je dan ook vragen om hiervoor contact op te nemen met onze verzenders afdeling. Hun contactgegevens vind je op www.pakkettenversturen.nl Daarnaast kun je hun ook telefonisch bereiken door onze algemene telefoonnummer te bellen en te vragen of ze je willen doorverbinden.

DPD Pakketdienst

Heeft op 05 juli 2019 om 20:52 geantwoord

Helaas heb ik al teveel tijd en moeite geïnesteerd in de communicatie. Het gaat me verder daar ook niet om maar om de belachelijke afkoopsom van 35€. Dit is nog geen 3% van de waarde. Zo makkelijk kan een bedrijf toch niet met z’n eigen falen omgaan...

Alle klachten die gemeld zijn door Miguelm