Klacht: pakket verdwenen

op 20 mei 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

mijn pakket is op het verkeerde adres afleverd, namelijk op een camping en niet bij mij in de woonwijk. ik kreeg een tip van iemand dat mijn pakket daar in een soort van bushokje lag, toen ik ging kijken was mijn pakket verdwenen. De bezorger van dhl heeft het verkeerd afgeleverd, nu ben ik mijn spullen kwijt en de verzender reageert niet op mijn mails.
graag zie ik dat dhl mijn pakket ter waarde van 45 euro aan mij vergoed.

Gewenste Oplossing
als ik de waarde van mijn pakket van 45 euro vergoed krijg, aangezien dit een fout is van dhl

Bericht van DHL Parcel10 mei 2021 om 15:53 uur
Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Wat vervelend om te lezen dat het pakket niet is geleverd op het adres. Ik kijk dit graag even na in ons systeem. Heeft u voor mij het zendingsnummer van dit pakket en uw postcode huisnummer?

En van wie heeft u precies gehoord dat het pakket op een camping zou liggen en hoe weet deze persoon dat het zeker om uw pakket ging? Wij gaan hier graag verder achteraan.

Jim

Oplossing van DHL14 mei 2021 om 11:54
Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Wendy
Webcare DHL Parcel

Gaat u akkoord met de geboden oplossing?
Ja Nee
Uw mening over de oplossing…
Feedback van Monique Beltman14 mei 2021 om 13:23
Wijzigen
Beste Jim,

In de bijlage een foto van het pakket met het nummer. (waar kan ik een bijlage invoegen?) nr 3SWLT0013742928
Deze foto is gemaakt door iemand van onze woonwijk. Op dat moment lagen er 4 pakketten van DHL voor onze woonwijk (Slenck en Horst Korhoenlaan 1)
Deze meneer heeft er 2 meegenomen meer kon hij niet vasthouden, en van de andere 2 een foto gemaakt.
Mijn dochter heeft heel had gewerkt om deze kleding te kunnen kopen en het mag toch niet zo zijn dat zij de dupe wordt van een verkeerde bezorging.
Ik hoor graag van je.

Monique Beltman

als mijn dochter de kosten vergoed krijgt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 mei 2021 om 12:38 geantwoord

Hoi Monique.

Wat ontzettend vervelend dat de zending zo achter gelaten is dan. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak. Helaas is het alleen zo dat we een onderzoek of claim voor de zending alleen op verzoek van de afzender mogen opstarten, aangezien zij ons betalen voor deze opdracht en hierdoor dus onze opdrachtgever zijn. U als ontvanger bent dat weer van de afzender. U kunt voor dit voorval dus het beste bij hen terecht. Zij pakken dit dan verder op met ons.

Hopelijk weet u op die manier snel meer, en kan dit netjes opgelost worden.

Emiel

Heeft op 23 mei 2021 om 16:31 geantwoord

Beste Emiel,

dit is toch geen reactie! ik heb allang met het bedrijf gemaild 2x zelfs en die reageren niet. Het is en blijft een fout van DHL, DHL hoort het persoonlijk bij je af te leveren en niet bij een camping in een hok.

graag zie ik dan ook de kosten vergoed.

met vriendelijke groet,
Monique Beltman