Klacht: Pakket verdwenen

op 20 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op 9 februari een pakket opgestuurd (retour van webshop) en die is nu (na ruim 6 weken)nog niet aangekomen bij de ontvanger. Ik heb op maandag 9 maart 2x contact opgenomen met de klantenservice van PostNl. Het eerste contact moment was een drama omdat de medewerkster aan de lijn onverstaanbaar was en zelf ook niet wist wat ze hier mee moest. De tweede keer kreeg ik iemand aan de lijn die me toezegde dat er een onderzoek zou komen naar het pakket, en er binnen 5 dagen contact werd opgenomen waar het gebleven zou kunnen zijn. Inmiddels zijn we anderhalve week verder en heb zelf maar weer contact opgenomen. Wat blijkt? Er is helemaal geen onderzoek gestart. Nu zou er zogenaamd weer een onderzoek opgestart zijn maar heb er weinig vertouwen in en waarschijnlijk kan ik fluiten naar mijn geld van mijn retour gestuurde pakketje.

Ik ben tevreden als er echt daadwerkelijk gekeken gaat worden waar mijn pakket gebleven is, en dat ik niet elke keer afgescheept wordt met zoet houdertjes en smoesjes.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 maart 2020 om 16:22 geantwoord

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket heeft verstuurd, maar dat deze niet bezorgd is. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat er geen onderzoek voor u is gestart, terwijl dit wel toegezegd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat u inmiddels weer contact heeft opgenomen met onze klantenservice en dat er nu wel een onderzoek is opgestart. Zodra er meer bekend is, dan neemt mijn collega contact met u op. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce1989