Klacht: Pakket verdwenen.

op 14 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket op 7 januari 2018 aangetekend en verzekerd verstuurd naar Frankrijk. Pakket is nooit aangekomen. Sterker nog, het heeft het distributiecentrum nooit verlaten. Contact gehad met klantenservice via chat, MSN en telefonisch. Er is een onderzoek ingesteld en ik zou na 12 werkdagen, dat was 7 februari, worden geïnformeerd. Niet gebeurd. Klantenservice benaderd. Er zou een bericht worden gestuurd naar de onderzoekafdeling. Ik zou vrijdag februari voor 17.30 u een terugkoppeling krijgen. Niet gebeurd. Weer een bericht naar onderzoeksafdeling. Maandag 12 februari zou contact worden opgenomen. Niet gebeurd. Mw Groes van de onderzoeksafdeling heeft dossier in behandeling maar reageert niet.

Ik dat mw Groes een terugkoppeling geeft van het onderzoek. Als het pakket niet gevonden is, wil ik de schade vergoed krijgen, te weten de waarde van de inhoud en de vervoerskosten. Het pakket is immers verzekerd.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 februari 2018 om 12:05 geantwoord

Geachte mevrouw Kooper,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen en begrijp dat u graag een update wilt krijgen over de stand van zaken in het onderzoek. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik het onderzoek erbij gepakt en één en ander nagekeken. Volgens mijn informatie heeft u vandaag via e-mail bericht gekregen van de behandelaar van het onderzoek. Omdat ik verder geen inhoudelijke informatie heb over het verloop en de afronding van het onderzoek adviseer ik u in geval van verdere vragen contact op te nemen met de persoon die uw onderzoek behandelt. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden, ik hoop uiteraard dat dit snel naar tevredenheid zal worden opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door teckel2012