Klacht: pakket verdwenen

op 06 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een babyjasje en Nike schoentjes gekocht via mp
ik heb betaald en die mevrouw heeft t pakket opgestuurd.
nu is dhl het pakket kwijt
de barcode kreeg ik door en kreeg gister een heel ander pakket met een dames jas…vind dit heel erg een andermans pakket ligt nu hier
ik vind dit ergdat jullie zulke fouten maken met pakketten ..ongelooflijk
nu kreeg de verkoper een mail dat ze een claim formulier in moest vullen en t geld terug maar ik wil t jasje
en de Nike schoentjes

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden als t pakket gevonden is
een doos met jasje en Nike schoentjes
of een schadevergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht commandantje1

1 maand geleden - de jas van only die ik had ontvangen ipv mijn pakket is zojuist opgehaald dus ik wil nu mijn eigen pakket met t jasje en de nike schoentjes

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 oktober 2017 om 14:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag!

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend dat er twee pakketjes verwisseld lijken te zijn. Goed dat u hier al contact over hebt opgenomen met de verzender, wij hebben dan ook inmiddels een onderzoek gestart. Het is even afwachten wat dit onderzoek gaat opleveren, de verzender zal u hiervan op de hoogte houden.

Mijn excuses in ieder geval voor het ongemak dat u hiervan heeft.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door commandantje1