Klacht: Pakket verdwenen

op 01 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens track and trace zou er eind juni een pakket geleverd zijn, deze is ondertekend door een voor ons onbekend persoon. Dhl gaf aan dat wij contact moesten opnemen met Sarenza om een onderzoek te starten, zij zijn echter met geen mogelijkheid te bereiken via telefoon en mail. Opnieuw contact gehad met dhl die aangeven niks te kunnen doen omdat wij niet hun opdrachtgever zijn. Of terwijl naar ons pakket en ons geld kunnen wij fluiten???

Gewenste Oplossing:

Vergoeding onkostem a 39.80 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 augustus 2017 om 15:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
U kunt contact krijgen met de klantenservice van Sarenza via: http://www.sarenza.nl/klantenservice. Zij dienen wel echt het onderzoek op te starten daar we gegevens nodig hebben die enkel de verzender beschikt. Tevens mocht uw pakket niet meer boven water komen zullen zij u hiervoor vergoeden dan wel een vervangende zending toesturen.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 01 augustus 2017 om 17:46 geantwoord

Zoals aangegeven al op alle mogelijke manieren contact opgenomen zonder enige response.

Alle klachten die gemeld zijn door Louisedenbiggelaar12