Klacht: Pakket verdwenen

op 30 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens track and trace zou er vorige week een pakket geleverd zijn, deze is ondertekend door een voor ons onbekend persoon. Dhl gaf aan dat wij contact moesten opnemen met Sarenza om een onderzoek te starten, zij zijn echter met geen mogelijkheid te bereiken. Opnieuw contact gehad met dhl die aangeven niks te kunnen doen omdat wij niet hun opdrachtgever zijn. Of terwijl naar ons pakket en ons geld kunnen wij fluiten??? Lekker makkelijk van dhl

Bezorgen pakket OF restitutie van het aankoopbedrag

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 30 juni 2017 om 14:03 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
De reden waarom we deze procedure met de verzender hebben afgesproken is op het moment dat uw pakket niet meer boven water zou komen zijn zij verplicht u te vergoeden dan wel een nieuw pakket toe te sturen. Dit is uw consumentenrecht. Saranza is geloof ik ook per email bereikbaar en ik adviseer u op deze wijze de klacht in te dienen. Zodra we groen licht hebben van sarenza ga ik ervanuit dat we spoedig uw pakket terug hebben.
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 15 juli 2017 om 21:47 geantwoord

2 weken geleden hebben wij een mail gestuurd waarop wij nog steeds geen reactie hebben ontvangen. Ondertussen zijn wij er nu wel klaar mee en hopen ofwel dat jullie zelf het onderzoek in gang gaan zetten, ofwel zelf contact opnemen met zarenza ofwel ons het bedrag van de bestelde en niet ontvangen schoenen aan ons betalen (39.80 euro).

Alle klachten die gemeld zijn door Louisedenbiggelaar12