Klacht: Pakket verdwenen

op 07 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket vanuit Wish besteld met schoenen. Netjes langs de douane en in nl. Zo laat het track nm zien. Vervolgens krijg ik bericht dat mijn pakket is bezorgd. Vanuit Wish. Maar ik heb niets gehad. Postnl gebeld. Moest maar een paar dagen wachten. Daarna nog eens gebeld. Moest maar bij buren en postkantoor vragen. Gedaan. Uiteraard niets. Terug gebeld. Ja we hebben het echt bezorgd op vrijdag 17 juni 12 uur. Ik was de hele dag thuis en er is niemand geweest. De onaardige medewerker zei. Mevr we gaan dit verder niet onderzoeken want het is niet een juist track nm en niet aangetekend. Fijne dag nog!
Ondertussen heb ik geen schoenen šŸ™

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn pakket. Of in elk geval goed onderzoek waar het misschien wel is afgeleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 juli 2017 om 13:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Steinfort,

Uit uw bericht begrijp ik dat er een zending uit het buitenland bij u is bezorgd maar dat u het niet hebt ontvangen. Dat is zeker niet fijn en wil u daarom mijn oprechte excuses aanbieden.

Ik heb voor u gekeken en ik zie dat er een melding is aangemaakt. Er is de bezorger gevraagd waar de zending is en die geeft aan dat het bij u is bezorgd. De bezorger zou nog bij u langs gaan om uit te zoeken wat er met de zending is gebeurd. Omdat dit geen verzekerde zending is kan er verder geen onderzoek gestart worden. Daarom adviseer ik u om contact op te nemen met Wish voor de vervolg stappen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 07 juli 2017 om 14:07 geantwoord

Slecht afgehandeld
De bezorger is geweest en heeft zelf ook geen idee of een wanneer het is afgeleverd. Wish geeft aan niets te doen omdat postnl heeft aangegeven dat het bezorgd is. IK HEB GEEN PAKKET GEHAD!

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid Steinfort