Klacht: Pakket verdwenen

op 30 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens Track&Trace van PostNL is mijn pakket enkele dagen geleden bij mij afgeleverd. Dit is echter niet het geval, ook is er geen briefje in de brievenbus achtergelaten met de boodschap dat het bij de buren is bezorgt.
Toen ik PostNL belde werd mij verteld dat het niet hun fout is maar dat ik contact op moet nemen met de verzender. Het lijkt mij wel degelijk de fout van PostNL omdat zij tenslotte onterecht aangeven dat het bezorgt is en dus het pakketje hebben laten verdwijnen.

Als ik mijn pakket heb.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 30 juni 2017 om 17:26 geantwoord

Geachte heer Knezevic,

Vriendelijk dank voor uw bericht. Hieruit maak ik op dat u enkele weken terug een pakket verwachtte en dat deze ook als afgeleverd gemarkeerd staat. Dit terwijl u deze niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor! Ik kan mij voorstellen dat u hiervan stevig baalt en graag ziet dat wij hierin een passende oplossing treffen. Graag kijk ik dan ook met u mee richting een oplossing.

In uw bericht geeft u terecht aan dat wij een fout hebben gemaakt. Wij vragen u echter toch om contact op te nemen met de afzender, omdat dit onze opdrachtgever voor verzending is. Dit omdat zij ons betaald hebben voor het versturen van het pakket. Dit houdt onder andere in dat enkel de afzender navraag bij ons kan doen wat betreft uw pakket. Wij koppelen dit vervolgens ook terug richting de afzender, welke u weer op de hoogte kan houden.

Hopelijk heeft u via hen dan in de tussentijd ook meer informatie kunnen verkrijgen. Ik ga er vanuit dat ik u voldoende heb geïnformeerd over de verder te nemen stappen. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door AleksandarS