Klacht: Pakket verdwenen

op 19 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20-06 heb ik een pakket ter bezorging afgelleverd opagentschap Formido Raalte.
De geadresseerde stond groot en duidelijk vermeld op de doos.
Toch heeft de medewerkster een verkeerde postcode op de bon gezet.
Het pakket is afgeleverd opdie verkeerde postcode 50meter vanaf de juiste.
Echter dat adres bestaat niet???
Het pakket is op een niet bestaand adres bezorg volgens Post.nl.
Terwijl het adres goed op de doos staat.
Post.nl vindt deze bezorg wijze normaal omdat het pakket niet aangetekend was.
Als het dan “weg raakt”is dat pech.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket terug of bezorgd heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 september 2016 om 15:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Rookhuizen,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat bezorging van een door u verzonden pakket niet juist is uitgevoerd. Mijn excuses voor deze gang van zaken.

Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding verder te kunnen behandelen. Kunt u de volgende informatie nazenden, in een reactie op dit bericht:

- Uw trackingcode (veelal beginnend met 3S).

Graag ontvang ik van u de ontbrekende informatie, zodat wij uw melding alsnog verder kunnen afhandelen.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door rvanrookhuizen
x