Klacht: Pakket verdwenen

op 30 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling zou via DHL worden uitgevoerd, tussen 14.00 en 18.00 zou het pakket worden geleverd, ik was de gehele dag thuis en na 18.00 was er nog steeds geen bezorger.

Na het controleren op de track en trace code, staat er afgeleverd maar ondertekend door een onbekend persoon, geen briefje in de bus, en ik heb de bus/auto van DHL niet deze straat zien inrijden.

Na overal in de straat langs geweest te zijn is er niemand bekend met deze naam in onze straat wonend

Met het contactcenter contact gehad, deze geeft ook aan niets te kunnen doen behalve een klacht in te dienen tegen de bezorger.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakket zo snel mogelijk ontvangen.
Ook moet de bezorger beter zijn werk doen, ik heb betaald voor deze dienst (bezorgkosten zijn voor mij) en wil dat deze normaal wordt uitgevoerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 augustus 2016 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Bal,

Bedankt voor het doorgeven van uw klacht.

Wat ontzettend vervelend dat u geen briefje van onze bezorger heeft ontvangen, waar jouw pakje is afgeleverd. Ik zie inderdaad dat mijn collega deze klacht voor u heeft doorgestuurd naar het depot en tevens heeft de afzender inmiddels een onderzoek gestart. Zodra wij een update over dit onderzoek hebben zullen wij dit aan de afzender doorgeven. Houdt u contact met de afzender voor verdere informatie.

Excuses voor dit ongemak!

Met vriendelijke groet,

Manon
Klantenservice DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door szb