Klacht: Pakket verdwenen

op 23 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

21-03-2016 is mijn pakket verzonden uit china tot op heden heb ik niets ontvangen, dit is niet de eerste keer dat mijn pakket niet aankomt. Trackingnummer, RF210014866CN

Als ik van jullie mijn geld terug krijg of weet waar mijn pakket is.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Snelders, Uit uw melding begrijp ik dat u een pakket verwacht uit het buitenland met de code RF210014866CN. Deze code heb ik voor u bekeken en ik moet u helaas vertellen dat dit pakket retour is gegaan naar de afzender. De reden is, dat het pakket twee weken op het afhaalkantoor heeft gelegen, waarna het helaas over het termijn is gegaan, waarin een pakket hier mag liggen. Het pakket is hier afgeleverd op 8 april en teruggestuurd op 27 april naar het land van de afzender. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor een oplossing en eventueel het opnieuw toesturen van deze zending. Uit de melding begrijp ik dat u geen kennisgeving hebt gekregen waarmee u de zending kon ophalen? Die ontvangt u doorgaans binnen 1 á 2 werkdagen via de post. Kunt u dit bevestigen? En kunt u gelijk aangeven of uw adres in het systeem klopt met de Nederlandse code 3SRETA1152224? Ik hoor het graag van u, zodat er een klacht aangemaakt kan worden naar de verantwoordelijke afdeling. Mijn excuses in ieder geval hiervoor. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Feliciavsnelders

8 maanden geleden - Bedankt voor u reactie ik heb hellaas geen afhaalbewijs van post NL gehad bij diegene wie ik het besteld heb reageert hellaas niet meer, ik vind dit erg zonde van mijn pakket en baal ontzettent

Heeft op 23 mei 2016 om 11:27 geantwoord

Geachte mevrouw Snelders,

Hartelijk dank voor de aanvullende informatie. Vervelend te vernemen dat u geen afhaalbewijs heeft ontvangen en dat de verzender niet meer reageert. Ik begrijp dat u hier enorm van baalt.

Ik heb de scangegevens nog even bekeken en volgens mijn gegevens was deze zending geadresseerd voor een heel ander adres. Op dit moment kan ik helaas niets voor u betekenen. Hopelijk lukt het nog om in contact te komen met de verzender zodat dit nagekeken kan worden en zodat het eventueel opnieuw gestuurd kan worden.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Feliciavsnelders