Klacht: Pakket vast in transit

op 07 april 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 20 Maart een pakketje verstuurd naar amerika en er staat dat hij nog steeds in transit is. Het pakket had er allang moeten zijn. De track and trace code is: CC085405043NL.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag weten waar mijn pakket is en wanneer hij aankomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 april 2020 om 14:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van het pakket dat u naar de Verenigde Staten heeft verzonden. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Momenteel lopen zendingen naar het buitenland vanwege het coronavirus vertragingen op. Op onze website vind u de laatste informatie over de verstoringen in postverzending door het coronavirus. Ik hoop dat u spoedig een update in de status zal zien. De termijn nadat er een onderzoek kan worden ingesteld is inmiddels bijgesteld naar 50 dagen vanaf de acceptatiescan van uw pakket.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Charleeuwin