Klacht: Pakket van wish 12,87 gaat PostNL mij inklaringskosten berekenen

op 11 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 december 2017 om 11:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van de Hofstede,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag omtrent de kosten die u moet betalen bij een pakket uit het buitenland. Graag geef ik u meer informatie.

Wanneer u goederen besteld van buiten de Europese Unie dat kunt u te maken krijgen met inklaringskosten, btw en douanerechten. Meer informatie over deze kosten kunt u hier vinden;
https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/pakket-uit-het-buitenland/bijkomende-kosten-bij-het-importeren-van-goederen-uit-het-buitenland/?searchResult=position1

Mocht u deze kosten niet willen betalen dan kunt het pakket eventueel weigeren. Het is echter niet mogelijk om inklaringskosten terug te ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Post arrogantie