Klacht: Pakket van douglas

op 28 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer of mevrouw,
Op 23.12.17 heb ik een bestelling geplaatst bij Douglas.nl
Op 24.12.17 is dit product door een ongemanierde DHL postbezorger “bezorgd” bij mijn voordeur.

De bezorger trof niemand thuis aan en heeft mijn pakketje voor de deur neergelegd. Het pakketje was open gemaakt en doornat geregend.
Van velen heb ik vernomen dat er vaker klachten hierover worden gemeld bij het bedrijf DHL.

Ik vraag hierbij om een vergoeding. Het product wat gekocht was, was bedoeld als cadeau voor iemand met doos en al, wat nu niet gegeven kan worden.

In de bijlage vindt u een foto van het “pakketje” wat afgeleverd is.
Graag hoor ik van u.

Gr,

Homeira

Gewenste Oplossing:

Ik vraag hierbij om een vergoeding .

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 december 2017 om 14:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te horen dat uw zending onbeheerd is achter gelaten. Dit is zeker niet de bedoeling hiervoor bied ik dan ook graag mijn excuses aan. Uiteraard heb ik dit direct gemeld bij het desbetreffende depot. U geeft aan dat er schade aan uw zending is ontstaan aan uw zending. Wil u adviseren dit direct te melden bij de afzender van het pakket. Zij kunnen dit met DHL oppakken.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Homm