Klacht: Pakket van banggood

op 17 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Zekhnini, Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag over het pakket dat naar u verzonden vanuit het buitenland. Ik hoop dat u het pakket inmiddels heeft ontvangen, maar mocht dit niet het geval zijn dan wil ik graag met u meekijken. Zou u hiervoor de barcode van het pakket nog willen sturen? Mocht u het pakket al wel hebben ontvangen verneem ik dit ook graag. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Dina1998@

6 maanden geleden - Bedankt voor uw snelle reactie. De barcode van mijn pakket is RQ503078881MY.

Heeft op 17 juli 2017 om 13:45 geantwoord

Geachte mevrouw Zekhnini,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb voor u gekeken en de Nederlandse barcode is 3SRETA5408126. Dit pakket is sinds 7 juli beschikbaar op een afhaallocatie bij u in de buurt (Staples office center). U heeft nog tot 21 juli om deze zending af te halen.

U hoort normaal gesproken een afhaalbericht te ontvangen, maar als u bovenstaande code meeneemt en uw paspoort of ID dan kunt u het pakket wel afhalen. Ik heb nog wel een tip voor u mocht u in de toekomst nog eens een pakket uit het buitenland verwachten. Als u een buitenlandse code heeft dan kunt dit pakket via deze website zelf in de gaten houden;

U kunt de buitenlandse barcode invullen op de plek van de 3S-code en als land kunt u gewoon kiezen voor Nederland en als u dan ook uw postcode invult dan kunt u zien of uw pakket al in Nederland is verwerkt. Als dit het geval is dan krijgt u statusinformatie te zien en ook de Nederlandse barcode.

Alle klachten die gemeld zijn door Dina1998@