Klacht: Pakket van banggood

op 17 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een paar weken terug iets besteld op banggood. Als ik mijn pakket track, dan zie ik dat het pakket al sinds 13 juni 2017 vast zit bij Amsterdam international mail centre.

Ik zou graag willen dat mijn pakket verstuurd word.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte mevrouw Zekhnini, Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag over het pakket dat naar u verzonden vanuit het buitenland. Ik hoop dat u het pakket inmiddels heeft ontvangen, maar mocht dit niet het geval zijn dan wil ik graag met u meekijken. Zou u hiervoor de barcode van het pakket nog willen sturen? Mocht u het pakket al wel hebben ontvangen verneem ik dit ook graag. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Dina1998@

2 weken geleden - Bedankt voor uw snelle reactie. De barcode van mijn pakket is RQ503078881MY.

Heeft op 17 juli 2017 om 13:45 geantwoord

Geachte mevrouw Zekhnini,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb voor u gekeken en de Nederlandse barcode is 3SRETA5408126. Dit pakket is sinds 7 juli beschikbaar op een afhaallocatie bij u in de buurt (Staples office center). U heeft nog tot 21 juli om deze zending af te halen.

U hoort normaal gesproken een afhaalbericht te ontvangen, maar als u bovenstaande code meeneemt en uw paspoort of ID dan kunt u het pakket wel afhalen. Ik heb nog wel een tip voor u mocht u in de toekomst nog eens een pakket uit het buitenland verwachten. Als u een buitenlandse code heeft dan kunt dit pakket via deze website zelf in de gaten houden;

U kunt de buitenlandse barcode invullen op de plek van de 3S-code en als land kunt u gewoon kiezen voor Nederland en als u dan ook uw postcode invult dan kunt u zien of uw pakket al in Nederland is verwerkt. Als dit het geval is dan krijgt u statusinformatie te zien en ook de Nederlandse barcode.

Alle klachten die gemeld zijn door Dina1998@